
Wij zijn er om je te helpen
Heb je een vraag? Wij helpen je graag. Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. Onze klantenservice staat op werkdagen van 8.30 - 17.00 uur voor je klaar.

Veelgestelde vragen
Welk tarief betaal ik?
Lees alles hier alles over jouw warmtetarief in 2024.
Waar zie ik mijn tarief voor 2024?
Dat kan je vanaf 1 januari zien als je inlogt in Mijn Warmte.
Hoe geef ik mijn meterstanden door?
Je kunt jouw meterstanden doorgeven via Mijn verbruik in Mijn Warmte. Daarvoor heb je een account nodig. We raden je aan om dit elke 2 tot 3 maanden te doen zodat je een goed beeld krijgt van je verbruik. Mocht je er niet uit komen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik me aanmelden als nieuwe klant?
Leuk dat je klant wordt bij Ennatuurlijk. Wij helpen je graag stap voor stap met je aanmelding.
Lees verder.
Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen
Log in op Mijn Warmte
Via jouw persoonlijke account op mijnwarmte.nl kun je snel en eenvoudig online diverse gegevens doorgeven, inzien en wijzigen.

Storingen en werkzaamheden

Heb je nog vragen?
Dionne of een van onze andere collega's helpen je graag.
Neem contact op met onze klantenservice.
Zakelijke klant
Groot zakelijk
Heb je een bedrijf met een grote warmteaansluiting (> 100kW)? Dan hoort onze zakelijke-klantenservice graag van je. Wij zijn bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.
Midden en klein zakelijk
Heeft je bedrijf een aansluiting kleiner dan 100kW? Neem dan contact op met onze klantenservice voor consumenten en midden- en kleinbedrijven.
Bezoekadres
Achtseweg Zuid 153 X
5651 GW Eindhoven
Klik hier voor een routebeschrijving
Postadres
Postbus 1200
5602 BE Eindhoven
Bedrijfsgegevens
KvK 58955720
BTW NL853253468B01
IBAN NL85ABNA0242244793
Pers
Uitsluitend voor journalisten
088-5059055
persvoorlichting@
ennatuurlijk.nl